maanantai 1. lokakuuta 2012

Minun ihmeellinen mieheni

My amazing husband has a new hobby: tablet weaving. 

//

Otsikon perusteella varmaan oletatte että olen saanut kasapäin kukkia/suklaata/hierontaa tai muita perinteisiä vaimonhemmottelujuttuja. En ole. Ei niistäkään tietysti haittaa olisi mutta nyt on kuitenkin kyse muusta. 

Haluan nimittäin vähän kehua miten taitava se on! Sen lisäksi että se on ahkera tiskaamaan ja tällä hetkellä meistä kahdesta se varmempi lapsen nukuttaja, se osaa myös tehdä tälläistä:


Yks päivä se vaan keksi että opettelee tekemään lautanauhaa. Sitten se olikin jo veistellyt nuo laudat ja muut tilpehöörit ja sitä loimen luomista ehdin jo esitelläkin.


Eikä sille riitä että on jotkut pahvilaudat ja jotain, vaan se veistää viimeisen päälle välineet tammesta. Olin jo ihan lääpälläni pelkästään noista, sen (ja tämän) perusteella voitte varmaan uskoa että olin sulaa vahaa kun tuo ensimmäinen nauha syntyi.


Ja kattokaa mitä se eilen aloitti! *Huokaus*
Tuossa muuten vilahtaa taas se Maikki Kariston Lautanauhakirja, suosittelen kyllä lämpimästi. Tosin kannattaa olla nopea jos sen haluaa, siitä on painos loppu ja tuo meidän oma piti tilata jostain toisesta kirjakaupasta.




3 kommenttia:

  1. Upeaa! Minä opettelin kiinalaista kierrenyöriä ja sain aikaiseksi avaimenperän. Ystävännauha on vieläkin kesken. http://marjaananmaja.blogspot.fi/2012/07/tunnetta-ja-taidetta.html

    Joten nostan todella hattua miehellesi. Terveinen hänelle.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kehuista. Ja terveinen tuli perille.

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!