tiistai 24. heinäkuuta 2012

Sulka / A feather


Olen ollut töissä. Koska ensisijainen lapsenhoitojärjestely on saaressa, olen vienyt tytön hoitoon ystäväni luo. Vartti (suuntaansa) polkupyöräilyä ihan vaan koska minun ja miehen vuorot menevät puoli tuntia päällekkäin. Onneksi näitä hankalia tapauksia on vain harvoin, olenhan lähinnä kotiäiti ja töissä vaan joskus. Ja silloin kun joku haluaa vaihtaa vuoroja, mitä tapahtuukin näköjään aika usein. Rahahan on aina tervetullutta, mutta tyttöä alkaa olla ikävä! Josta syystä bloggaaminen jäi viime päivinä vähälle -aamupäivällä haluan hengailla tytön kanssa mahdollisimman paljon, päiväuni- eli bloggausaikaan olen jo töissä ja illalla kun tulen kotiin (22.30 noin) ei enää kovin hehkeitä ajatuksia irtoa.

Tässä kuitenkin (päivän myöhässä) panokseni ColorMe Weekly-haasteeseen.
//
 Here's my take on this week's ColorMe Weekly. A day late, but better late than never, right! I'm so tired from all the working that this is all you'll get this time.


Ei hempeitä kukkia tällä kerta.
//
No flowers for once.


ColorMe Weekly #30




3 kommenttia:

  1. lovely muted colours and lots of detail in the feather. You can join in all week as the linky is open until Friday evening :)

    VastaaPoista
  2. This is a stunning photo - so dramatic and such wonderful colours in the palette. I love the water droplets too!

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!