lauantai 17. marraskuuta 2012

8+8

Jeeeee, sain tunnustuksen!! Ja vielä noin hienon! 
 

Kiitos kaunis Periaatteen Nainen!!

Vaikkakaan Mäntylästä ei ole viime aikoina kuulunut paljonkaan substanssia eikä juuri mitään muutakaan.

Muistatteko kun joskus viime kuun lopulla mainitsin että viikonloppuna oli vähän draamaa. No se draama on nyt vienyt meikäläisestä mehut ihan täysin ja vienyt yöunet joten bloggausinto ja ylipäätään kaikenlainen muukin into on ollut aika laimeaa viime aikoina. Mutta hei tänään on ollut oikein hyvä ja kiva päivä, aamupäivän jaksoin siivota oikein kunnolla (lapsen synttärijuhlat tulossa nääs) ja töissäkin olin suorastaan hyväntuulinen ja täynnä puhtia! Joten kyllä tämä tästä taas vaikka surullinen olo jäikin. No se siitä, palataan takaisin haasteeseen jossa käsketään kertomaan 8 satunnaista asiaa minusta. Näiden keksiminen oli kuulkaas vai-kee-ta. (Olenko muuten ainoa äiti jonka taapero alkaa kinuta keksiä joka kerta kun yritän keksiä jotain?)

1. Olen miettinyt babyporkkanoita. Kuinka ne valmistetaan? Sorvataanko ne tavallisista porkkanoista? Missä loput siitä porkkanasta nyt on? Elämän suuria kysymyksiä.
2. Meillä ei ole telkkaria, ei ole ollut sitten alkukesän. Olin pahasti riippuvainen telkkarista ja siitä luopuminen helpotti. Toisaalta olen koukussa ihan tolkuttoman moneen sarjaan joita katson ruudusta, katsomosta ja areenasta kun lapsi on laitettu nukkumaan ja aamun pikkutunneille asti kun en saa unta. Mikä nyt sitten on parempi?
3. Minulla on sydämen muotoinen syntymämerkki. Sellaista ei ole ihan jokaisella!
4. Sovimme miehen kanssa että olemme herkkulakossa jouluun saakka. Ei saa enää ostaa suklaalevyjä ja sipsipusseja joita on tullut viime aikoina mässäiltyä melkein joka ilta. Alitajuntani kai toimii sokerilla ja natriumglutamaatilla sillä viime markettireissulla ihan vilpittömästi unohdin koko jutun ja ostin triplasuklaavanukasta. Tänään olin kuitenkin kiltti ja söin iltapalaksi salaattia. (Hei kirsikkatomaatti-mozzarella-pähkinäsekoitusjuttu ON salaattia, basilika on vihreetä! Oli se ainakin terveellisempää kuin suklaalevy.)
5. Harrastin 10 vuotta pianonsoittoa mutta lopetin sen 16-vuotiaana kun tajusin etten ole siinä oikeastaan kovin hyvä. Pianoa soittaakseen pitäisi oikeasti olla jonkunlainen rytmitaju. On minulla vieläkin se piano mutta soitan sitä vain silloin kun olen yksin kotona. Eli äidiksi tulon jälkeen en oikeastaan ikinä. Paitsi tytön kanssa  mutta se on eri asia. Se on kyllä kivaakin.
6. Minulla on maailman surkein kasvomuisti. Olen ihan varma että minulta puuttuu aivoista joku olennainen osasto joka merkitsee ihmisten kasvojen piirteet talteen. Joskus jään kiinni siitä ettei minulla ole hajuakaan kenen kanssa rupattelen, se on noloa.
7. Minulla tai perheelläni on ollut elämäni aikana 6 kissaa, 2 koiraa, 2 kania, 3 rottaa, 2 gerbiiliä, hamsteri, hiiri sekä lukematon määrä akvaariokaloja. Hamsterin nimi oli Elvis Pavarotti.
8. Minulla on ensi viikon keskiviikkona syntymäpäivä. En täytä vieläkään 30.

Siinäpä ne. 
Sitten hauska osuus eli tunnustuksen lykkääminen eteenpäin 8:lle substanssilliselle bloggaajalle. Tässä tulee.

Marjaanalle. Koska Marjaana on vaan ihan mahtava.
Idolilleni Sahralle Hibikseen.
Tietysti takaisin PeNalle koska PeNakin on ihan huippu.
Nelikymppiselle Naiselle joka toivottavasti vielä palailee linjoille.
Suville ja Wandikselle jotka on kyllä saaneet tämän jo mutta laitan silti!
Sitten on ihan pakko laittaa tämä Pakollisen joulun porukalle joiden huippuhauskan joulublogin substanssi on piristänyt montaa iltaa.
Ja vielä Ketunpesään Hannalle jonka kylläkin löysin vasta tänään mutta ihastuin välittömästi.

Suih, sinne meni, ottakaa koppi!

//

Nyt minua väsyttää. Sellaista hyvää väsymystä joka tulee kun ensin hulluna siivoa puoli päivää ja sitten on iltakymmeneen asti töissä. Taidampa katsoa ruudusta Vain Elämää, toivottavasti kyynelehtiä vähän Katri-Helenan, Jarin ja muiden kanssa ja sitten käydä nukkumaan! 

Hyvää yötä ihanaiset!




5 kommenttia:

  1. Mä luulen etten näillä yöunilla ja yleisellä angstin määrällä keksi enää yhtään satunnaista seikkaa itsestäni :D.

    Mutta hei ostin just eilen pussillisen babyporkkanoita töihin evääksi (ärsyttävää, kun S-Marketista saa luonnollisesti vaan Rainbow-babyporkkanoita ja ne ei ole kovin hyviä) ja mietin tota aivan samaa. Mä veikkaan että ne tehdään tavan porkkanoista, ja toivon, että loput siitä porkkanasta käytetään vaikka raasteeseen.

    Mä onnittelen jo vähän etukäteen koska tuppaan unohtaa kaiken tälläsen, eli onnee nyt kauheesti syntymäpäivän johdosta!

    VastaaPoista
  2. Pakollisen joulun puolesta lämmin kiitos! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti ihanista sanoista ja tunnustuksesta.

    Minäkin vietin perjantai-illan kyynelehtien. Vaikka Jonne oli taas aivan ihana, vei Nipa kyllä mun pisteet kotiin tällä kertaa.

    Ja synttärionnittelut etukäteen täältäkin!

    VastaaPoista
  4. Kiitos!! Tavataan Annanpäivillä : tulemme sinne päiväkäynnille.

    VastaaPoista
  5. Kiitos PeNa! Miäkin toivon että se loppuporkkana on jossain muualla kun roskissa. =)
    Norsis: =)
    Marjaana: Kiitos kiitos! Mulla on ongelma Nipan kanssa. Haluaisin kovasti tykätä siitä mutta minua häiritsee ihan liikaa kun se laulutyyli on niin... ...tutiseva? Sen kuunteleminen on jotenkin vaivalloista. Mutta ihan mahtava tyyppi keskiaikajuttuineen ja dingo nyt oli ihan parhautta!
    Sahra jeeeeee kun nähdään mutta hööööh kun vaan niin lyhyesti. (Tilattiin muuten just äsken vihdoin ne villakankaat ruotsista!!!!!!!!!!! Mulle keltainen ja miehelle sininen, sitä käsinkudotun näköistä. Jaiks!)

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!