maanantai 6. tammikuuta 2014

Mitä kuuluu Magdaleena?

Aim sori... ... että olen ollut niin pitkään hissukseen. Jos ei ole asiaa niin sitten on parempi pitää taukoa. Mutta nyt olen pikkuhiljaa kypsytellyt ajatusta että josko tänne jotain taas laittaisin, minulla on monta luonnostakin jo odottamassa! 

Jos kuitenkin aloitan ihan kevyesti kuulumisilla... periaatteessa elämä on ihan sitä samaa mitä aikaisemminkin. Töissä puurtamista (siellä on itse asiassa ihan kivaa useinmiten) ja kolmevuotiaan kasvun ihmettelemistä. Ja uhman ihmettelemistä. Tälläistä tavallista. Mies oli juuri pitkällä kesälomalla ja on vähän rempannutkin, sain vihdoin sen valkoisen katon mistä olen haaveillut!

Tapettiakin on tulossa, jahka ehditään...
 
Sain myös joululahjaksi uuden tietokoneen ja syntymäpäivälahjaksi kameraan uuden objektiivin, siinäpä sitä on kerrakseen syytä saada jotain julkaistuakin.

Makro-objektiivilla löytyi chilin ihohuokoset.

Toisaalta mikään ei ole niinkuin ennen. Tässä sitä vaan ollaan ihmeissään ja odotellaan sitä että keväällä meidän maailma mullistuu taas kerran ihan täysin. Ajatus on vaatinut vähän totuttelua.

Varpaat näkyy vielä...

Semmoista. 
Mitä teille kuuluu? 
Onkohan siellä enää edes ketään??



7 kommenttia:

  1. Mä olen ihan uusi :-D Magdalena osui jostakin silmään ja koska se on mun ehdoton lempparilaulu lapsuudesta, piti tulla kurkkaamaan. Ensimmäisenä osui simmuun Ihana lautalattia <3 Jäädään odottelemaan lisää kuulumisia..

    VastaaPoista
  2. Siitä laulusta toi nimimerkki tuleekin, se on aina ollut mun elämän tunnari. =) Tervetuloa mukaan!

    VastaaPoista
  3. Mukava kuulla susta pitkästä aikaa :) Kesäloma joulu/tammikuussa? :) No tosin etelämässä varsinkin säät on suosineet kesälomalaista ;D

    Valkoinen katto onkin just hyvä, mun äidillä on mäntykatto ja kovasti houkuttelen sitä maalaamaan edes kuultovalkoiseksi...

    VastaaPoista
  4. Moikka Nunju! Jep, kesäloma.. tai vuosiloma, mikä toi nyt on minkä porukka yleensä pitää kesällä mutta tämä tykkää säästää myöhemmäksi. =) Kesäkelithän täällä on pääasiassa ollut.. =D

    En muuten suosittele mäntykaton maalaamista kuultovalkoisella, ainakaan jos se on yhtään vanhempi ja tummuneempi katto. Lopputulos ei ole ollenkaan sellainen kauniin raikas niinkuin luulisi vaan pelkästään tunkkaisen harmaa ja ruma.
    Nimimerkillä "pariskunta jota kyllä rautakaupan tädit useaan kertaan varoittelivat mutta joka ei uskonut vaan päätti kokeilla itse"
    Mutta kunnon valkoinen on aivan ihana! Valoa tuli noin tuhat kertaa lisää!

    VastaaPoista
  5. Ok, ehkä ei sitten kuulto vaan kokovalkoinen :D

    VastaaPoista
  6. Ooh, pitkästä aikaa päivitystä ja ihania uutisia! <3 Kevättä odotellessa, onnea!

    VastaaPoista
  7. Moikka PeNa! Juuh, kevättä odotellessa..

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!